Vanavond, donderdag 3 september, zullen de activisten van Extinction Rebellion voor het Stadhuis op de Grote Markt staan om de Gemeente Haarlem eraan te herinneren dat het inmiddels een jaar geleden is dat de klimaatcrisis werd uitgeroepen in Haarlem. De activisten, waaronder Janneke Barten, vragen zich namelijk af waarom er nog steeds geen enkele crisismaatregel is genomen.
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...






















