Vanavond, donderdag 3 september, zullen de activisten van Extinction Rebellion voor het Stadhuis op de Grote Markt staan om de Gemeente Haarlem eraan te herinneren dat het inmiddels een jaar geleden is dat de klimaatcrisis werd uitgeroepen in Haarlem. De activisten, waaronder Janneke Barten, vragen zich namelijk af waarom er nog steeds geen enkele crisismaatregel is genomen.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















