Vanavond, donderdag 3 september, zullen de activisten van Extinction Rebellion voor het Stadhuis op de Grote Markt staan om de Gemeente Haarlem eraan te herinneren dat het inmiddels een jaar geleden is dat de klimaatcrisis werd uitgeroepen in Haarlem. De activisten, waaronder Janneke Barten, vragen zich namelijk af waarom er nog steeds geen enkele crisismaatregel is genomen.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op woensdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...



















