Vanavond, donderdag 3 september, zullen de activisten van Extinction Rebellion voor het Stadhuis op de Grote Markt staan om de Gemeente Haarlem eraan te herinneren dat het inmiddels een jaar geleden is dat de klimaatcrisis werd uitgeroepen in Haarlem. De activisten, waaronder Janneke Barten, vragen zich namelijk af waarom er nog steeds geen enkele crisismaatregel is genomen.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....




















