De Formule 1 moet flink veranderen, anders zullen er door de coronacrisis meerdere F1-teams verdwijnen. Dat zegt McLaren-baas Zak Brown tegen de BBC. Het hele F1-evenement zou door de dreiging van het verdwijnen van teams, zich zelfs in kritieke toestand bevinden. Brown denkt dat er 160 miljoen euro bespaard moet worden om overeind te blijven. De F1-baas schat in dat er zomaar vier teams zouden kunnen verdwijnen. Er worden binnenkort kostenbesparende plannen besproken door de organisatie.
Voorzorgsmaatregelen in de regio vanwege de hitte: ‘Het is echt even uitzitten’
Het KNMI heeft tot ten minste vrijdag code oranje afgegeven vanwege de extreme hitte. Ook het Nationaal Hitteplan van het...






















