Wim van Trigt, eigenaar van een videospellenzaak in Haarlem, leest vol ongeloof de nieuwsberichten over een Nintendo-game dat in Amerika een recordbedrag heeft opgeleverd. Een ongeopende gamecartridge uit 1996 van Super Mario 64 is voor 1,56 miljoen dollar (ruim 1,3 miljoen euro) op een veiling verkocht. Wim van Trigt heeft zelf wellicht ook nog een spel dat aardig wat waard is. Welke dat is? Luister het interview dat Jelle Dijkstra had met Wim van Trigt.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...






















