Bij het Haarlemse flesjesbedrijf Dopper is bijna een derde van het personeel ontslagen. Volgens eigenaar Merijn Everaarts is het een ’voorzorgsmaatregel’, meldt het Haarlems Dagblad vandaag. Vooral het annuleren van evenementen heeft het bedrijf geen goed gedaan. Everaarts benadrukt dat groei in personeel of omzet nooit het doel is geweest. „Het behouden van onze missie vinden we het belangrijkste. En die blijft volledig overeind staan.’’
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















