Bij het Haarlemse flesjesbedrijf Dopper is bijna een derde van het personeel ontslagen. Volgens eigenaar Merijn Everaarts is het een ’voorzorgsmaatregel’, meldt het Haarlems Dagblad vandaag. Vooral het annuleren van evenementen heeft het bedrijf geen goed gedaan. Everaarts benadrukt dat groei in personeel of omzet nooit het doel is geweest. „Het behouden van onze missie vinden we het belangrijkste. En die blijft volledig overeind staan.’’
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....





















