Bij het Haarlemse flesjesbedrijf Dopper is bijna een derde van het personeel ontslagen. Volgens eigenaar Merijn Everaarts is het een ’voorzorgsmaatregel’, meldt het Haarlems Dagblad vandaag. Vooral het annuleren van evenementen heeft het bedrijf geen goed gedaan. Everaarts benadrukt dat groei in personeel of omzet nooit het doel is geweest. „Het behouden van onze missie vinden we het belangrijkste. En die blijft volledig overeind staan.’’
Basisscholen sluiten massaal, middelbare scholen kiezen voor aangepast programma door code rood
Nu het KNMI code rood heeft afgegeven vanwege de extreme hitte, blijven veel scholen in de regio Haarlem vandaag dicht....























