Bij het Haarlemse flesjesbedrijf Dopper is bijna een derde van het personeel ontslagen. Volgens eigenaar Merijn Everaarts is het een ’voorzorgsmaatregel’, meldt het Haarlems Dagblad vandaag. Vooral het annuleren van evenementen heeft het bedrijf geen goed gedaan. Everaarts benadrukt dat groei in personeel of omzet nooit het doel is geweest. „Het behouden van onze missie vinden we het belangrijkste. En die blijft volledig overeind staan.’’
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...






















