Twee bushokjes aan het Verwulft hebben sinds maandag een dak met plantjes erop. De daken helpen om de luchtkwaliteit te verbeteren en zijn goed voor de biodiversiteit, zegt de gemeente. Bij warm weer moet het de stad koeler maken. Op de vetplantjes komen ook insecten af, een bewuste keuze voor een stedelijk gebied. Haarlem is de vijfde gemeente waar abri’s groene daken hebben. Haarlem wil ermee inzetten op duurzame oplossingen in de stad.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















