Er wordt een strook groen van ongeveer twintig vierkante meter geplant langs de Rijksstraatweg. Het is het stuk naast Snackbar Jansen. Een groenbedrijf heeft gisteren de stenen eruit gehaald en ze gaan vandaag beginnen met planten. Bewoners en de wijkraad bekeken waar ruimte was voor meer groen. Daar kwam deze plek uit. Na de aanleg gaan bewoners de tuin zelf bijhouden.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....





















