Er wordt een strook groen van ongeveer twintig vierkante meter geplant langs de Rijksstraatweg. Het is het stuk naast Snackbar Jansen. Een groenbedrijf heeft gisteren de stenen eruit gehaald en ze gaan vandaag beginnen met planten. Bewoners en de wijkraad bekeken waar ruimte was voor meer groen. Daar kwam deze plek uit. Na de aanleg gaan bewoners de tuin zelf bijhouden.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















