Er wordt een strook groen van ongeveer twintig vierkante meter geplant langs de Rijksstraatweg. Het is het stuk naast Snackbar Jansen. Een groenbedrijf heeft gisteren de stenen eruit gehaald en ze gaan vandaag beginnen met planten. Bewoners en de wijkraad bekeken waar ruimte was voor meer groen. Daar kwam deze plek uit. Na de aanleg gaan bewoners de tuin zelf bijhouden.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op woensdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...




















