Op vijftienjarige leeftijd begon Ilco van der Linde met het organiseren van Bevrijdingspop in Haarlem, met hulp van zijn vader. Zijn vader was actief geweest in het verzet tijdens de oorlog. Toen Ilco zag dat er geen speciale evenementen waren voor jongeren op Bevrijdingsdag, besloot hij zelf een concert te regelen. Ook dit jaar is hij erbij: “Ik krijg toch ieder jaar weer kippenvel.”
Ondanks code rood gaat Honkbalweek door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...






















