Op vijftienjarige leeftijd begon Ilco van der Linde met het organiseren van Bevrijdingspop in Haarlem, met hulp van zijn vader. Zijn vader was actief geweest in het verzet tijdens de oorlog. Toen Ilco zag dat er geen speciale evenementen waren voor jongeren op Bevrijdingsdag, besloot hij zelf een concert te regelen. Ook dit jaar is hij erbij: “Ik krijg toch ieder jaar weer kippenvel.”
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...























