Twee mannen uit Haarlem en Zandvoort zijn opgepakt voor grootschalige fraude. Ze zouden voor miljoenen euro’s meerdere mensen hebben opgelicht met ‘boilerroom-fraude’. De criminele organisatie bestaat sinds het jaar 2013 en opereerde in Europa vanuit Spanje en Nederland. Bij boilerroom-fraude wordt gevraagd geld te investeren in een maatschappij, die helemaal niet bestaat. Er wordt gevraagd steeds grotere investeringen te doen. Later wordt het contact verbroken en blijkt de organisatie onbereikbaar. Er is ook nog een persoon op de vlucht in Spanje.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op woensdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...




















