De 11-jarige Quinten de Lange, leerling van basisschool de Molenwiek Dalton is de nieuwe kinderburgemeester van Haarlem geworden. Hij nam het in een pitch van een minuut op tegen negen andere jonge kandidtaen. De kinderen die afvielen, gaan samen een Haarlemse kinderraad vormen. Zij vergaderen in september met zijn allen voor het eerst onder leiding van de kersverse burgemeester Quinten. In het jaar 2014 had Haarlem de laatste kinderburgemeester als jongste bestuurder van de stad.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















