Het Haarlemse Jopenbier is sinds maandag te zien in de nieuwe televisiereclame van Rabobank.
In de reclame vertellen de Haarlemse ondernemers Michel Ordeman en Lydian Zoetman het verhaal van het Haarlems Jopenbier. De ondernemers vertellen een bijzonder verhaal over hoe Haarlem als brouwersstad weer op de kaart is gezet.
“Er is een Craft Beer Revolutie gaande en Jopen loopt daarin voorop!” vertelt Michel Ordeman van Jopenbier. “Rabobank Haarlem en Omstreken helpt ons niet alleen met onze financiering, maar ook door kennis te verstrekken over deze specifieke branche. Daarnaast geven zij ons marktinformatie over de verschillende exportlanden. Dit helpt ons verder bij onze internationale expansie.”
Het Haarlemse kwaliteitsbier wordt niet alleen in Haarlem gedronken. Ook ver buiten de stads- en landsgrenzen is Jopen niet meer weg te denken uit cafés en restaurants.
De Rabobank televisiecommercial, met Jopen in de hoofdrol, is onderdeel van de campagne ‘Aandeel in elkaar’.
foto: Jopen