De in Haarlem en omgeving bekende bedenker van concerten en samenzang-evenementen, Leny van Schaik, roept op tot een sing-in zoals we die gezien hebben in Italië. De accordeoniste vraagt Haarlemmers de ramen of deuren maandagavond om zes uur ’s avonds open te zetten en te gaan zingen. Je kan alvast oefenen of de tekst klaarleggen, er zijn drie nummers uitgekozen. Dat zijn: ‘En dat we toffe jongens zijn’, ‘En van je hela hola houdt ‘r de moed maar in’ en ‘O wat ben je mooi’. In haar eigen buurt zijn al de nodige bewoners gemobiliseerd. Leny laat weten dat de Korte Annastraat en de Popelingstraat in ieder geval staan te trappelen.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















