Toernooidirecteur Léon Ravestein vertelt in Haarlem Vandaag over het sterke deelnemersveld en de vernieuwingen die worden doorgevoerd zoals een camping (waardoor bezoekers kunnen overnachten) en een Fanzone naar het voorbeeld van de Formule 1 in Zandvoort. Ook is de organisatie bezig met het realiseren van een E-sports Center om de 30ste editie van het evenement, dat vanaf 8 juli aanvangt, aantrekkelijker te maken voor jongeren.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















