Toernooidirecteur Léon Ravestein vertelt in Haarlem Vandaag over het sterke deelnemersveld en de vernieuwingen die worden doorgevoerd zoals een camping (waardoor bezoekers kunnen overnachten) en een Fanzone naar het voorbeeld van de Formule 1 in Zandvoort. Ook is de organisatie bezig met het realiseren van een E-sports Center om de 30ste editie van het evenement, dat vanaf 8 juli aanvangt, aantrekkelijker te maken voor jongeren.
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...






















