Toernooidirecteur Léon Ravestein vertelt in Haarlem Vandaag over het sterke deelnemersveld en de vernieuwingen die worden doorgevoerd zoals een camping (waardoor bezoekers kunnen overnachten) en een Fanzone naar het voorbeeld van de Formule 1 in Zandvoort. Ook is de organisatie bezig met het realiseren van een E-sports Center om de 30ste editie van het evenement, dat vanaf 8 juli aanvangt, aantrekkelijker te maken voor jongeren.
Haarlem wil thuiszittende kinderen weer naar school krijgen: ‘Van soevereinen tot influencers: het is een diverse groep’
De gemeente Haarlem wil de 31 kinderen die momenteel met een vrijstelling van de leerplicht thuiszitten, weer richting het onderwijs...



















