Toernooidirecteur Léon Ravestein vertelt in Haarlem Vandaag over het sterke deelnemersveld en de vernieuwingen die worden doorgevoerd zoals een camping (waardoor bezoekers kunnen overnachten) en een Fanzone naar het voorbeeld van de Formule 1 in Zandvoort. Ook is de organisatie bezig met het realiseren van een E-sports Center om de 30ste editie van het evenement, dat vanaf 8 juli aanvangt, aantrekkelijker te maken voor jongeren.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...




















