Ook (Haarlemse) winkeliers hebben het moeilijk door de gevolgen van het coronavirus. Maar in Haarlem zijn de meeste winkels gewoon open. Falco Bloemendaal praat ons bij over de situatie.
Voorzorgsmaatregelen in de regio vanwege de hitte: ‘Het is echt even uitzitten’
Het KNMI heeft tot ten minste vrijdag code oranje afgegeven vanwege de extreme hitte. Ook het Nationaal Hitteplan van het...





















