En het is weer zover, er stond gisteravond een bestelbus in brand in Haarlem. Een buurtbewoner ontdekte even na elven dat de bus vlam had gevat en hij alarmeerde de brandweer. Deze was er op tijd bij waardoor de schade beperkt bleef. Medewerkers van de Forensische Opsporing doen onderzoek naar de brand, maar uit sporen lijkt het in ieder geval op brandstichting.
Basisscholen sluiten massaal, middelbare scholen kiezen voor aangepast programma door code rood
Nu het KNMI code rood heeft afgegeven vanwege de extreme hitte, blijven veel scholen in de regio Haarlem vandaag dicht....























