En het is weer zover, er stond gisteravond een bestelbus in brand in Haarlem. Een buurtbewoner ontdekte even na elven dat de bus vlam had gevat en hij alarmeerde de brandweer. Deze was er op tijd bij waardoor de schade beperkt bleef. Medewerkers van de Forensische Opsporing doen onderzoek naar de brand, maar uit sporen lijkt het in ieder geval op brandstichting.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















