En het is weer zover, er stond gisteravond een bestelbus in brand in Haarlem. Een buurtbewoner ontdekte even na elven dat de bus vlam had gevat en hij alarmeerde de brandweer. Deze was er op tijd bij waardoor de schade beperkt bleef. Medewerkers van de Forensische Opsporing doen onderzoek naar de brand, maar uit sporen lijkt het in ieder geval op brandstichting.
Gewonde bij steekincident aan Conradkade in Haarlem
Een persoon is vanavond gewond geraakt bij een steekpartij aan de Conradkade in Haarlem. Het incident gebeurde rond 19.30 uur...






















