Het Haarlemse Streeklab gaf ruim honderd mensen die zich lieten testen op corona, de uitslag van hun test te laat. De mensen lieten zich onderzoeken in Den Helder en normaal gesproken krijgt men binnen 48 uur antwoord. De GGD maakte eerder bekend dat de uitslag vertraagd was door een “logistiek probleem”. Aan nieuwspartner NH Nieuws laat de directeur weten dat de tests volgens afspraak waren geleverd, maar dat ze “een dag lang onopgemerkt zijn gebleven”. Hij benadrukt dat de kwaliteit van de monsters niet achteruit is gegaan en dat er geen tests verloren gingen. De uitslag is intussen doorgegeven.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op woensdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...




















