Vandaag leek er heel even geen lockdown meer in Haarlem. Winkels waren weer open en ook een deel van de horeca opende, weliswaar tegen de regels, toch even de deuren. Horeca in heel Nederland voerde vandaag actie tegen het kabinetsbesluit om deze sector nog dicht te houden. Onze verslaggever Xena Gijzen ging langs bij English Tearoom Bij Babette.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....






















