Vandaag leek er heel even geen lockdown meer in Haarlem. Winkels waren weer open en ook een deel van de horeca opende, weliswaar tegen de regels, toch even de deuren. Horeca in heel Nederland voerde vandaag actie tegen het kabinetsbesluit om deze sector nog dicht te houden. Onze verslaggever Xena Gijzen ging langs bij English Tearoom Bij Babette.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...





















