Vandaag leek er heel even geen lockdown meer in Haarlem. Winkels waren weer open en ook een deel van de horeca opende, weliswaar tegen de regels, toch even de deuren. Horeca in heel Nederland voerde vandaag actie tegen het kabinetsbesluit om deze sector nog dicht te houden. Onze verslaggever Xena Gijzen ging langs bij English Tearoom Bij Babette.
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...






















