Haarlemse horecaondernemers mogen langer meedoen met de proef voor grotere terrassen. De regel wordt met tien dagen verlengd tot en met 25 oktober, meldt het Haarlems Dagblad. De verlenging is op verzoek van de horecaondernemers zelf en gemeente wil hen op deze manier tegemoet komen. De langere uitbreiding valt nu in de herfstvakantie, iets dat de uitbaters graag wilden. Of er na de deadline nogmaals een verlenging komt, is nog niet duidelijk. Veel kroegen en restaurants maken gebruik van de regeling. bron: Haarlems Dagblad
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op woensdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...




















