Iedere donderdag tijdens de uitzending van Haarlem Vandaag geeft Ivo van Schaik, voorzitter van de Raad van Bestuur bij Spaarne Gasthuis in Haarlem een corona-update. Ditmaal bespreekt Van Schaik met presentator Ruth Oei onder andere het besluit van het demissionair kabinet om alsnog het advies van het OMT op te volgen en de basisscholen een week eerder te sluiten.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















