De JacobKliniek in Haarlem gaat coronapatiënten uit het Spaarne Gasthuis en uit het zuiden van het land opnemen. Het gaat om patiënten die geen beademing of Intensive Care-zorg nodig hebben, maar die nog te zwak zijn om thuis in isolatie te blijven en daar uit te zieken. De kliniek aan de Schipholweg stelt een hele verdieping beschikbaar die helemaal gescheiden zal blijven van andere patiënten die in de kliniek verblijven. bron: Haarlems Dagblad
Bakfietser gewond na botsing met bus op Nassaulaan
Een bakfietser is begin van de middag gewond geraakt na een botsing met een lijnbus op de Nassaulaan in Haarlem....





















