Een groepje kinderen mishandelde en bedreigde vorige week in Haarlem-Noord meerdere meisjes. De politie heeft ze gevonden. Het gaat om twee meisjes en een jongen, allemaal onder de twaalf. De kinderen zijn niet aangehouden, maar er zal wel een gesprek komen tussen de ouders, politie en de hulpverleners. Vorige week werden tot drie keer toe meisjes bedreigd en mishandeld bij sportpark Van Der Aart in Haarlem door deze kinderen. De politie denkt niet dat er nog meer bedreigingen komen, maar houdt de situatie wel in de gaten.
Basisscholen sluiten massaal, middelbare scholen kiezen voor aangepast programma door code rood
Nu het KNMI code rood heeft afgegeven vanwege de extreme hitte, blijven veel scholen in de regio Haarlem vandaag dicht....























