De gesprekken die de Haarlemse burgemeester Jos Wienen heeft gevoerd met zijn inwoners, zijn sinds deze week terug te kijken en luisteren. Wienen ging via Facebook en Instagram in op alle vragen van de kijkers rond het coronavirus, de getroffen maatregelen en de toekomst. De burgemeester heeft twee van dit soort uitzendingen gedaan. Via de website van de gemeente kan je de beelden zien en horen (met hier en daar wat audio probleempjes).
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op woensdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...




















