De gesprekken die de Haarlemse burgemeester Jos Wienen heeft gevoerd met zijn inwoners, zijn sinds deze week terug te kijken en luisteren. Wienen ging via Facebook en Instagram in op alle vragen van de kijkers rond het coronavirus, de getroffen maatregelen en de toekomst. De burgemeester heeft twee van dit soort uitzendingen gedaan. Via de website van de gemeente kan je de beelden zien en horen (met hier en daar wat audio probleempjes).
Auto’s beschadigd door brand in Schalkwijk: ‘We vermoeden brandstichting’
Twee auto’s zijn vanmorgen vroeg zwaar beschadigd geraakt bij een brand op een parkeerterrein aan de Engelenburg in Haarlem. Het...





















