Joost van den Bogert, pastoraal manager bij Stem in de Stad, vertelt tijdens de kerstmarkt-uitzending hoe de organisatie mensen in nood in deze regio helpt. “Helaas zijn er ook veel mensen in Haarlem die tussen wal en schip vallen en die proberen we te ondersteunen.” Het is volgens hem een cadeautje om er rond de kerstperiode te zijn voor iedereen die eenzaam is en het niet breed heeft.
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...























