GroenLinks-raadslid Ziggy Klazes vertelt tijdens de uitzending op de kerstmarkt afgelopen zaterdag wat haar politieke hoogtepunt was het afgelopen half jaar. Vanaf het nieuwe jaar komt er een verbod op vleesreclames in Haarlem waar Klazes de drijvende kracht achter is. “Ik vind dat iedereen best wat minder vlees kan eten. Het is beter voor de gezondheid, voor de aarde en zeker voor de dieren en daar doe ik het voor.”
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....






















