GroenLinks-raadslid Ziggy Klazes vertelt tijdens de uitzending op de kerstmarkt afgelopen zaterdag wat haar politieke hoogtepunt was het afgelopen half jaar. Vanaf het nieuwe jaar komt er een verbod op vleesreclames in Haarlem waar Klazes de drijvende kracht achter is. “Ik vind dat iedereen best wat minder vlees kan eten. Het is beter voor de gezondheid, voor de aarde en zeker voor de dieren en daar doe ik het voor.”
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...























