Personeel van KLM krijgt een week langer de tijd om zich in te schrijven voor een vrijwillige vertrekregeling. De maatschappij wil afslanken nu het de gevolgen van de coronacrisis ondervindt en wil daarom het personeelsbestand inkrimpen. Om gedwongen ontslagen zoveel mogelijk te voorkomen heeft KLM de vertrekregeling in het leven geroepen. Ook personeel van Transavia kan zich melden voor vertrek met een vergoeding. Hoeveel mensen zich al hebben aangemeld voor de regeling, wil KLM niet zeggen.
Schipholmedewerker aangehouden om delen gevoelige informatie met criminelen
Een 24-jarige medewerker van een vrachtafhandelingsbedrijf op Schiphol is aangehouden op verdenking van het illegaal binnendringen van computersystemen. Volgens de...

























