De Koninklijke Marechaussee heeft maandagavond een Kroaat opgepakt die riep dat hij een bom bij zich had. De man deed dat in een vliegtuig dat wilde vertrekken van Schiphol. De bommelding bleek later vals. Crewleden en passagiers zouden de man duidelijk hebben verstaan. Hij is uit het toestel gezet. De 34-jarige man zei later dat het “om een grap ging” en weigerde mee te werken. Agenten hebben hem na een worsteling geboeid afgevoerd. Het is nog niet duidelijk wat voor straf de Kroaat boven het hoofd hangt.
Schipholmedewerker aangehouden om delen gevoelige informatie met criminelen
Een 24-jarige medewerker van een vrachtafhandelingsbedrijf op Schiphol is aangehouden op verdenking van het illegaal binnendringen van computersystemen. Volgens de...
























