Een automobiliste met te veel drank op, is woensdagnacht tegen een lantaarnpaal gereden op de Haarlemse Fonteinlaan. De paal brak door de impact bijna doormidden, trok de nodige bekabeling mee en bungelde boven het fietspad. De blikschade aan de auto was groot. De bestuurster heeft geluk gehad, ze had geen schrammetje. Wel bleek zij na een blaastest teveel alcohol tot zich genomen te hebben. Het overgebleven wrak is later weggesleept. bron: Haarlems Dagblad
Basisscholen sluiten massaal, middelbare scholen kiezen voor aangepast programma door code rood
Nu het KNMI code rood heeft afgegeven vanwege de extreme hitte, blijven veel scholen in de regio Haarlem vandaag dicht....























