Een automobiliste met te veel drank op, is woensdagnacht tegen een lantaarnpaal gereden op de Haarlemse Fonteinlaan. De paal brak door de impact bijna doormidden, trok de nodige bekabeling mee en bungelde boven het fietspad. De blikschade aan de auto was groot. De bestuurster heeft geluk gehad, ze had geen schrammetje. Wel bleek zij na een blaastest teveel alcohol tot zich genomen te hebben. Het overgebleven wrak is later weggesleept. bron: Haarlems Dagblad
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















