Een automobiliste met te veel drank op, is woensdagnacht tegen een lantaarnpaal gereden op de Haarlemse Fonteinlaan. De paal brak door de impact bijna doormidden, trok de nodige bekabeling mee en bungelde boven het fietspad. De blikschade aan de auto was groot. De bestuurster heeft geluk gehad, ze had geen schrammetje. Wel bleek zij na een blaastest teveel alcohol tot zich genomen te hebben. Het overgebleven wrak is later weggesleept. bron: Haarlems Dagblad
Bakfietser gewond na botsing met bus op Nassaulaan
Een bakfietser is begin van de middag gewond geraakt na een botsing met een lijnbus op de Nassaulaan in Haarlem....





















