Nog een paar dagen en dan is het zover: op 1 juni gaat Haarlem langzaamaan weer open. Horeca, musea maar ook de Pathé bioscoop in Haarlem opent aanstaande maandag ein-de-lijk haar deuren. Helemaal conform de maatregelen kunnen we weer genieten van films. Laura Kramer, theater manager bij Pathe Haarlem, vertelt aan Ruth Oei hoe ons bioscoopbezoekje er vanaf nu uit zal gaan zien.
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...






















