Medewerkers van Het Leger Des Heils delen woensdag gratis donuts uit. Zij doen dat om de heropening van hun opvanglocaties te vieren. Bij het steunpunt in Haarlem kan iedereen binnenlopen voor een kop koffie, een praatje, maaltijd of voor hulp bij het invullen van hun formulieren. Je mag de lekkernij afhalen en thuis opeten. Op een begeleidend briefje staat hoe de donut het symbool werd van het Leger des Heils. In 1917 kreeg een soldaat met heimwee de allereerste donut uitgedeeld.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...























