Met de zomer in aantocht heeft de Stadsschouwburg en de Philharmonie haar nieuwe theaterseizoen gepresenteerd. Een diversiteit van voorstellingen die zowel binnen, als buiten plaats zal vinden. Los van het programma, had directeur Edwin Van Balken nog een mededeling en dat had alles te maken met de verdeling van het culturele aanbod. In de Stadsschouwburg draait vanaf nu alles om theater in de breedste zin van het woord, alle muziek is te zien en te horen in de Philharmonie, zo vertelt Van Balken aan presentator Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag.
Haarlem wil thuiszittende kinderen weer naar school krijgen: ‘Van soevereinen tot influencers: het is een diverse groep’
De gemeente Haarlem wil de 31 kinderen die momenteel met een vrijstelling van de leerplicht thuiszitten, weer richting het onderwijs...



















