Met de zomer in aantocht heeft de Stadsschouwburg en de Philharmonie haar nieuwe theaterseizoen gepresenteerd. Een diversiteit van voorstellingen die zowel binnen, als buiten plaats zal vinden. Los van het programma, had directeur Edwin Van Balken nog een mededeling en dat had alles te maken met de verdeling van het culturele aanbod. In de Stadsschouwburg draait vanaf nu alles om theater in de breedste zin van het woord, alle muziek is te zien en te horen in de Philharmonie, zo vertelt Van Balken aan presentator Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...




















