Een buschauffeur is woensdagavond in Haarlem mishandeld op het Stationsplein bij het NS-station. De chauffeur kreeg uit het niets een kopstoot van iemand die de bus had gemist. De man schold eerst een andere chauffeur uit, die de bus bestuurde die de man zojuist had gemist. Andere reizigers in de bus zagen het allemaal gebeuren. De man haalde lijnbus 300 niet. Even later maakte hij ruzie met een andere buschauffeur, die hij de kopstoot gaf. De politie is gekomen en heeft de man aangehouden.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...






















