De politie in Nederland heeft nog niet massaal boetes hoeven uitdelen voor het overtreden van de coronaregels. Op de meeste plekken gaat het goed, laten zij dinsdag weten. “We zien dat er veel meldingen komen over jongeren die in groepjes buiten zijn. We treden altijd op, soms door te waarschuwen, maar ook door boetes uit te delen”, zeggen ze. In andere cijfers blijft te zien dat mensen veel thuis zijn. Er zijn veel minder meldingen van diefstallen en inbraken. Meldingen over geluidsoverlast en overlast van buren zijn duidelijk gestegen.
Jong Zandvoort kritisch op strandbusproef: stop als bereikbaarheid verslechtert
De provincie is begonnen met een proef op de Zeeweg waarbij één rijstrook is ingeruild voor een vrije busbaan voor...























