Gistermiddag was het eindelijk zover, de kaartverkoop voor het openluchttheater Caprera in Bloemendaal ging van start. Een indrukwekkende line-up van artiesten en een bijzonder goed humeur voor directeur Lode van Piggelen: na twee jaar lijkt het erop dat we deze zomer weer als vanouds naar Caprera kunnen. Maar, niet meer naar alle voorstellingen: sommigen waren binnen anderhalve minuut uitverkocht, zo vertelt Van Piggelen aan Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...





















