Gistermiddag was het eindelijk zover, de kaartverkoop voor het openluchttheater Caprera in Bloemendaal ging van start. Een indrukwekkende line-up van artiesten en een bijzonder goed humeur voor directeur Lode van Piggelen: na twee jaar lijkt het erop dat we deze zomer weer als vanouds naar Caprera kunnen. Maar, niet meer naar alle voorstellingen: sommigen waren binnen anderhalve minuut uitverkocht, zo vertelt Van Piggelen aan Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag.
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...





















