Gistermiddag was het eindelijk zover, de kaartverkoop voor het openluchttheater Caprera in Bloemendaal ging van start. Een indrukwekkende line-up van artiesten en een bijzonder goed humeur voor directeur Lode van Piggelen: na twee jaar lijkt het erop dat we deze zomer weer als vanouds naar Caprera kunnen. Maar, niet meer naar alle voorstellingen: sommigen waren binnen anderhalve minuut uitverkocht, zo vertelt Van Piggelen aan Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...




















