Gistermiddag was het eindelijk zover, de kaartverkoop voor het openluchttheater Caprera in Bloemendaal ging van start. Een indrukwekkende line-up van artiesten en een bijzonder goed humeur voor directeur Lode van Piggelen: na twee jaar lijkt het erop dat we deze zomer weer als vanouds naar Caprera kunnen. Maar, niet meer naar alle voorstellingen: sommigen waren binnen anderhalve minuut uitverkocht, zo vertelt Van Piggelen aan Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....





















