Gistermiddag was het eindelijk zover, de kaartverkoop voor het openluchttheater Caprera in Bloemendaal ging van start. Een indrukwekkende line-up van artiesten en een bijzonder goed humeur voor directeur Lode van Piggelen: na twee jaar lijkt het erop dat we deze zomer weer als vanouds naar Caprera kunnen. Maar, niet meer naar alle voorstellingen: sommigen waren binnen anderhalve minuut uitverkocht, zo vertelt Van Piggelen aan Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op woensdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...



















