Met hun ‘hazelnoot meringue-pie’ ijs streed meesterijsbereider Luc Blok van ijssalon keten Luciano’s met zijn team deze week voor een plekje in de wereldfinale. Helaas, gistermiddag spatte de bubbel uiteen. Maar dat zal de ijspret voor Luc niet drukken. Binnenkort opent hij niet één, maar twee nieuwe filialen in het centrum van Zandvoort, zo vertelt hij presentator Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag. En over de nieuwste ijssmaken wordt natuurlijk ook even gesproken.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















