Stichting Stem in de Stad krijgt van de Haarlemse gemeente € 15.000,- aan subsidie. Het is voor een programma ter ondersteuning van mensen zonder geldige verblijfsvergunning door middel van onder andere een dagbesteding. Met dit programma werken mensen zonder geldige verblijfsvergunning aan zowel een succesvolle terugkeer naar het land van herkomst of aan een volwaardige inburgering in de samenleving. Coördinator Machielsen zegt dat de stichting heel blij is met de steun en dat ze direct aan de slag gaan.
Voorzorgsmaatregelen in de regio vanwege de hitte: ‘Het is echt even uitzitten’
Het KNMI heeft tot ten minste vrijdag code oranje afgegeven vanwege de extreme hitte. Ook het Nationaal Hitteplan van het...






















