Vinyl liefhebbers van over de hele wereld kunnen vanaf volgend jaar terecht op het eerste Haarlem Vinyl Festival. Van 29 september tot en met 1 oktober 2023 is de stad Haarlem de bestemming voor liefhebbers, artiesten, verzamelaars, makers en muziekprofessionals die het zwarte goud een warm hart toedragen. De organisatie verwacht tijdens de eerste editie minimaal 15.000 bezoekers te verwelkomen tijdens het eerste vinyl festival ter wereld. In het radioprogramma Sound of Haarlem sprak Rudy Nicola met Nadieh Bindels over dit aankomende evenement.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op woensdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...




















