Om het makkelijker te maken voor minder-validen en zwakkere mensen in de samenleving, kon je vanaf maandag op diverse locaties al stemmen voor de gemeenteraadsverkiezingen. Nancy Dijkstra was maandag één van de vrijwilligers bij het stembureau bij het centraal station in Haarlem. Vraag van presentator Ruth oei tijdens de verkiezings-special van Haarlem Vandaag was natuurlijk: ‘werd er veel gebruik gemaakt van de extra stemdag?’
Hitte houdt bezoekers niet weg bij Harbourfestival in Heemstede
Het Harbourfestival in de haven van Heemstede heeft gisteravond veel bezoekers getrokken, ondanks de hoge temperaturen. Het festival, georganiseerd door...




















