Om het makkelijker te maken voor minder-validen en zwakkere mensen in de samenleving, kon je vanaf maandag op diverse locaties al stemmen voor de gemeenteraadsverkiezingen. Nancy Dijkstra was maandag één van de vrijwilligers bij het stembureau bij het centraal station in Haarlem. Vraag van presentator Ruth oei tijdens de verkiezings-special van Haarlem Vandaag was natuurlijk: ‘werd er veel gebruik gemaakt van de extra stemdag?’
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...





















