Om het makkelijker te maken voor minder-validen en zwakkere mensen in de samenleving, kon je vanaf maandag op diverse locaties al stemmen voor de gemeenteraadsverkiezingen. Nancy Dijkstra was maandag één van de vrijwilligers bij het stembureau bij het centraal station in Haarlem. Vraag van presentator Ruth oei tijdens de verkiezings-special van Haarlem Vandaag was natuurlijk: ‘werd er veel gebruik gemaakt van de extra stemdag?’
Haarlem wil thuiszittende kinderen weer naar school krijgen: ‘Van soevereinen tot influencers: het is een diverse groep’
De gemeente Haarlem wil de 31 kinderen die momenteel met een vrijstelling van de leerplicht thuiszitten, weer richting het onderwijs...




















