De natte Formule 1-fans liepen vol blijdschap het circuit af richting de trein na de overwinning van Max Verstappen. Voor het station in Zandvoort stond een flinke opstopping, maar dat deed de vrolijke fans weinig, net zoals de gevallen regen eerder op de dag. “Het was geweldig, ondanks de regen”
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....






















