De natte Formule 1-fans liepen vol blijdschap het circuit af richting de trein na de overwinning van Max Verstappen. Voor het station in Zandvoort stond een flinke opstopping, maar dat deed de vrolijke fans weinig, net zoals de gevallen regen eerder op de dag. “Het was geweldig, ondanks de regen”
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...























