De ondernemersorganisaties Haarlem Centraal en Koninklijke Horeca, de Vereniging van Eigenaren Binnenstad, de gemeente Haarlem en Haarlem Marketing ondertekenen woensdag een nieuw binnenstad convenant.
Auto’s beschadigd door brand in Schalkwijk: ‘We vermoeden brandstichting’
Twee auto’s zijn vanmorgen vroeg zwaar beschadigd geraakt bij een brand op een parkeerterrein aan de Engelenburg in Haarlem. Het...




















