René Kint spreekt met de voorzitter van voetbalclub DSS, Martijn Egner, over een nieuwe overeenkomst tussen DSS en Telsar om het voetbal in heel Haarlem te verbeteren voor vrouwen. De samenwerking tussen deze twee clubs was er al, maar nu willen ze ook alle voetbalverenigingen erbij betrekken om zo het vrouwenvoetbal te stimuleren.
De Muggenbult #32 – Hitteplan
Deze week trad in Nederland het hitteplan in werking. Dat moet ervoor zorgen dat wij mensen de hoge temperaturen zo...






















