René Kint spreekt met de voorzitter van voetbalclub DSS, Martijn Egner, over een nieuwe overeenkomst tussen DSS en Telsar om het voetbal in heel Haarlem te verbeteren voor vrouwen. De samenwerking tussen deze twee clubs was er al, maar nu willen ze ook alle voetbalverenigingen erbij betrekken om zo het vrouwenvoetbal te stimuleren.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....




















