Haarlem is een ontmoetingsplek rijker. Station Zuidwest, een initiatief van Tim Broersen, is een tijdelijke locatie waar zowel nieuwe als huidige Haarlemmers samen kunnen komen. Van lachyoga tot creatief schrijven, er is van alles te doen de komende drie jaar. Wethouder Diana van Loenen trapte het feestelijke evenement af en sprak van een ‘cadeautje voor de gemeente’.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....





















