Haarlem is een ontmoetingsplek rijker. Station Zuidwest, een initiatief van Tim Broersen, is een tijdelijke locatie waar zowel nieuwe als huidige Haarlemmers samen kunnen komen. Van lachyoga tot creatief schrijven, er is van alles te doen de komende drie jaar. Wethouder Diana van Loenen trapte het feestelijke evenement af en sprak van een ‘cadeautje voor de gemeente’.
Fatbike gestolen bij beroving in Heemstede, politie zoekt getuigen
De politie is op zoek naar getuigen van een gewelddadige beroving op de Leidsevaartweg in Heemstede gisteravond rond 21.30 uur....





















