Haarlem is een ontmoetingsplek rijker. Station Zuidwest, een initiatief van Tim Broersen, is een tijdelijke locatie waar zowel nieuwe als huidige Haarlemmers samen kunnen komen. Van lachyoga tot creatief schrijven, er is van alles te doen de komende drie jaar. Wethouder Diana van Loenen trapte het feestelijke evenement af en sprak van een ‘cadeautje voor de gemeente’.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op woensdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...




















