Haarlem is een ontmoetingsplek rijker. Station Zuidwest, een initiatief van Tim Broersen, is een tijdelijke locatie waar zowel nieuwe als huidige Haarlemmers samen kunnen komen. Van lachyoga tot creatief schrijven, er is van alles te doen de komende drie jaar. Wethouder Diana van Loenen trapte het feestelijke evenement af en sprak van een ‘cadeautje voor de gemeente’.
Jong Zandvoort kritisch op strandbusproef: stop als bereikbaarheid verslechtert
De provincie is begonnen met een proef op de Zeeweg waarbij één rijstrook is ingeruild voor een vrije busbaan voor...























