Ook de fietsenstalling in het NS-station gaat maandag weer open voor iedereen met een rijwiel. De zelfservicestalling is weer helemaal te gebruiken. De stalling was dicht als gevolg van het coronavirus. Van dag tot dag bekijkt NS de ontwikkelingen rond het virus en wat de effecten zijn op de dienstregeling en de medewerkers.
Basisscholen sluiten massaal, middelbare scholen kiezen voor aangepast programma door code rood
Nu het KNMI code rood heeft afgegeven vanwege de extreme hitte, blijven veel scholen in de regio Haarlem vandaag dicht....























