Ook de fietsenstalling in het NS-station gaat maandag weer open voor iedereen met een rijwiel. De zelfservicestalling is weer helemaal te gebruiken. De stalling was dicht als gevolg van het coronavirus. Van dag tot dag bekijkt NS de ontwikkelingen rond het virus en wat de effecten zijn op de dienstregeling en de medewerkers.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op woensdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...




















