Ook de fietsenstalling in het NS-station gaat maandag weer open voor iedereen met een rijwiel. De zelfservicestalling is weer helemaal te gebruiken. De stalling was dicht als gevolg van het coronavirus. Van dag tot dag bekijkt NS de ontwikkelingen rond het virus en wat de effecten zijn op de dienstregeling en de medewerkers.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....





















