Ook de fietsenstalling in het NS-station gaat maandag weer open voor iedereen met een rijwiel. De zelfservicestalling is weer helemaal te gebruiken. De stalling was dicht als gevolg van het coronavirus. Van dag tot dag bekijkt NS de ontwikkelingen rond het virus en wat de effecten zijn op de dienstregeling en de medewerkers.
Gewonde bij steekincident aan Conradkade in Haarlem
Een persoon is vanavond gewond geraakt bij een steekpartij aan de Conradkade in Haarlem. Het incident gebeurde rond 19.30 uur...






















