Verslaggever Albert de Gelder was op 1 juni vanaf 12:00 in het centrum van Haarlem om te kijken hoe de heropening van de terrassen verloopt. Dit keer vanaf de terrassen aan het Spaarne.
Geen treinen en bussen in de regio woensdagochtend door OV-staking
Het openbaar vervoer ligt woensdagochtend stil door een landelijke staking van de vakbonden FNV en CNV. Tussen 04.00 en 08.00...





















