Niet alleen in Haarlem komt meer opvang, ook Zandvoort is erover uit. Het college van Burgemeester en Wethouders gaat voorstellen om veertig statushouders in de gemeente te huisvesten. Dit moet gebeuren in het Spalier in de kostverlorenstraat. Dat meldt het Haarlems Dagblad.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....




















