Niet alleen in Haarlem komt meer opvang, ook Zandvoort is erover uit. Het college van Burgemeester en Wethouders gaat voorstellen om veertig statushouders in de gemeente te huisvesten. Dit moet gebeuren in het Spalier in de kostverlorenstraat. Dat meldt het Haarlems Dagblad.
Geen treinen en bussen in de regio woensdagochtend door OV-staking
Het openbaar vervoer ligt woensdagochtend stil door een landelijke staking van de vakbonden FNV en CNV. Tussen 04.00 en 08.00...





















