Zie je de kunst in de publieke ruimte? En hoe ga je daarmee om? Marion van der Vegt en Hans Bosman gingen met pubers naar De Hout, keken naar de kunstwerken en hebben een eigen kunstwerk in de vorm van een vogelhuisje gemaakt als antwoord op wat de kunst met ze doet. Deze vogelhuisjes zijn vanaf 20 september te zien in de Kloostergangen van het stadhuis.
Bakfietser gewond na botsing met bus op Nassaulaan
Een bakfietser is begin van de middag gewond geraakt na een botsing met een lijnbus op de Nassaulaan in Haarlem....





















