Zie je de kunst in de publieke ruimte? En hoe ga je daarmee om? Marion van der Vegt en Hans Bosman gingen met pubers naar De Hout, keken naar de kunstwerken en hebben een eigen kunstwerk in de vorm van een vogelhuisje gemaakt als antwoord op wat de kunst met ze doet. Deze vogelhuisjes zijn vanaf 20 september te zien in de Kloostergangen van het stadhuis.
Jong Zandvoort kritisch op strandbusproef: stop als bereikbaarheid verslechtert
De provincie is begonnen met een proef op de Zeeweg waarbij één rijstrook is ingeruild voor een vrije busbaan voor...























