Oud-burgemeester van Haarlem, Bernt Schneiders blikt tijdens Haarlem Vandaag met presentator Ruth Oei terug op de tijd dat hij raadslid was en de gemeenteraad bestond uit zes partijen. Dat is even iets anders dan de 18 partijen die zich nu hebben aangemeld voor de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart aanstaande. Vindt de oud-politicus dit een mooie vorm van democratie of simpelweg te veel?
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















