De Olympische Spelen zijn in volle gang en één van de disciplines waar Nederland veelal in uitblinkt is hockey. Deze Olympische Spelen gaat het het Nederlands damesteam voor de wind. Ze versloegen Groot-Brittannië en daarmee staan ze morgenavond in de finale tegen Argentinië. Het herenteam daarentegen kwam er minder goed vanaf, ze strandden in de kwartfinales. Waar lag dat aan en wat betreft de vrouwen, wordt het morgenmiddag goud? Oud-Olympisch hockeyer en voormalig speler van hockeyclub Bloemendaal Hendrik Jan Kooijman geeft presentator Ruth Oei een kijkje in de Olympische keuken tijdens de uitzending van Haarlem Vandaag.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















