Burgemeester Jos Wienen van Haarlem vindt het volledig onacceptabel dat Haarlemse jongeren overlast veroorzaken, al snapt hij wel dat de verveling toeslaat door de nog altijd geldende coronamaatregelen. Sinds een week hangen er toezichtcamera’s op twee plekken in Molenwijk en in de Boerhaavewijk. De burgemeester besloot de camera’s op te hangen omdat de overlast van jongeren steeds groter werd.
Pride Haarlem drukt als eerste ter wereld een eigen geldbiljet: ‘We zijn echt heel trots’
De eerste Pride-bankbiljetten van Haarlem zijn van de pers gerold. De organisatie onthulde vandaag het ontwerp van het biljet, dat...






















