Burgemeester Jos Wienen van Haarlem vindt het volledig onacceptabel dat Haarlemse jongeren overlast veroorzaken, al snapt hij wel dat de verveling toeslaat door de nog altijd geldende coronamaatregelen. Sinds een week hangen er toezichtcamera’s op twee plekken in Molenwijk en in de Boerhaavewijk. De burgemeester besloot de camera’s op te hangen omdat de overlast van jongeren steeds groter werd.
Keti Koti in Schuur brengt herdenken en vieren samen
De Schuur staat op woensdag 1 juli in het teken van Keti Koti. Met muziek, verhalen, workshops, films en lezingen...




















