Burgemeester Jos Wienen van Haarlem vindt het volledig onacceptabel dat Haarlemse jongeren overlast veroorzaken, al snapt hij wel dat de verveling toeslaat door de nog altijd geldende coronamaatregelen. Sinds een week hangen er toezichtcamera’s op twee plekken in Molenwijk en in de Boerhaavewijk. De burgemeester besloot de camera’s op te hangen omdat de overlast van jongeren steeds groter werd.
Afscheid van Haarlemse wethouder Floor Roduner: ‘Het is wel even afkicken’
Na ruim acht jaar als wethouder neemt Floor Roduner afscheid van het Haarlemse stadsbestuur. Donderdagavond werd het nieuwe college geïnstalleerd...






















