Burgemeester Jos Wienen van Haarlem vindt het volledig onacceptabel dat Haarlemse jongeren overlast veroorzaken, al snapt hij wel dat de verveling toeslaat door de nog altijd geldende coronamaatregelen. Sinds een week hangen er toezichtcamera’s op twee plekken in Molenwijk en in de Boerhaavewijk. De burgemeester besloot de camera’s op te hangen omdat de overlast van jongeren steeds groter werd.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....























