Burgemeester Jos Wienen van Haarlem vindt het volledig onacceptabel dat Haarlemse jongeren overlast veroorzaken, al snapt hij wel dat de verveling toeslaat door de nog altijd geldende coronamaatregelen. Sinds een week hangen er toezichtcamera’s op twee plekken in Molenwijk en in de Boerhaavewijk. De burgemeester besloot de camera’s op te hangen omdat de overlast van jongeren steeds groter werd.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















