De Zandvoortse Reddingsbrigade krijgt volgende zomer een nieuwe post ’Zuid’. Het wordt iets kleiner dan de bedoeling was, maar het kost wel drie ton euro meer. Volgens de Zandvoortse wethouder Bluijs heeft de gemeente maar ook de reddingsbrigade water bij de wijn moeten doen. Maar er is een deal. Sommige politieke partijen hebben hun bedenkingen al geuit in de commissievergadering maar nu al dwarsliggen, dat willen ze niet. Over de vervanging van post Zuid werd al sinds het jaar 2015 gesproken. Het is in slechte staat en voldoet niet meer aan de tegenwoordige veiligheidseisen. De inschatting was dat het zo’n zes ton zou kosten, maar dat is nu op 1,2 miljoen uitgekomen.
Ondanks code rood gaat Honkbalweek Haarlem door met extra maatregelen: ‘Honkballers zijn wel wat gewend’
De Honkbalweek gaat morgen van start, ondanks de verwachte hitte. Volgens Honkbalweek-voorzitter Peter van der Aart is spelen bij hoge...




















