De uitslag van de verkiezingen zorgden voor een euforie stemming in huize Dittrich. Want als oud-fractievoorzitter en voormalig partijleider voor D66 en als huidig lid van de Eerste Kamer zal deze indrukwekkende tweede plek politicus Boris Dittrich heel tevreden stemmen. Hoe kijkt hij als ervaren politicus terug op de verkiezingen en had hij deze uitslag verwacht? Hij bespreekt het met Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag.
Zo beleven inwoners van Haarlem en Heemstede deze tropische dag
De zon is nog maar net op, maar de warmte is vanochtend vroeg al goed voelbaar in Haarlem en Heemstede....





















