De uitslag van de verkiezingen zorgden voor een euforie stemming in huize Dittrich. Want als oud-fractievoorzitter en voormalig partijleider voor D66 en als huidig lid van de Eerste Kamer zal deze indrukwekkende tweede plek politicus Boris Dittrich heel tevreden stemmen. Hoe kijkt hij als ervaren politicus terug op de verkiezingen en had hij deze uitslag verwacht? Hij bespreekt het met Ruth Oei tijdens Haarlem Vandaag.
Kersverse wethouder Wiedemeijer over ambities voor Haarlem: ‘Willen meer woningen’
Het is de eerste week als wethouder van Haarlem voor Maarten Wiedemeijer, voorheen PvdA-fractievoorzitter. Vorige week is hij geïnstalleerd in...



















