Vorige week stonden er 4000 witte vlaggetjes in de tuin van het gemeentehuis in Bloemendaal. Dit omdat 1828, de jongerenflat die aan de Westelijke Randweg zou moeten komen, stuit op veel verzet vanuit de Bloemendaalse gemeenteraad en omwonenden. Dus voeren jongeren actie. Ernest van der Meijde is eigenaar van projectontwikkelaar Wibaut. Zij zullen de jongerenflat bouwen, als het doorgaat. Aan Ruth Oei vertelt Ernest hoe het er nu voorstaat.
Geen treinen en bussen in de regio woensdagochtend door OV-staking
Het openbaar vervoer ligt woensdagochtend stil door een landelijke staking van de vakbonden FNV en CNV. Tussen 04.00 en 08.00...





















